Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

ZAZ(Isabelle Geffroy)Η χαρισματική τραγουδοποιός,για πρώτη φορά, στην Αθήνα 15 Μαιου στο Μέγαρο Μουσικής.

ZAZ/Η χαρισματική τραγουδοποιός,η υπέροχη φωνή του Je veux,live,για πρώτη φορά, στην Αθήνα/15 Μαιου στο Μέγαρο Μουσικής. Ένα αστέρι από τη Γαλλία, η αποκάλυψη της χρονιάς!: "– Απεστάλη με Google Toolbar"
"έχω τραγουδήσει μπροστά σε κοινό 10.000 θεατών στο στάδιο Hendaye, έχω ραπάρει, έχω τζαμάρει με Χιλιανούς στη Καζαμπλάνκα, έχω διασκευάσει Edith Piaf στην καρδιά της Σιβηρίας, έχω εμφανιστεί χωρίς αμοιβή σε ένα αλατορυχείο στην Κολομβία, έχω περιοδεύσει στην Αίγυπτο (χωρίς να καταφέρω να δω κανένα από τα αξιοθέατα, το οποίο ήταν μεγάλη απογοήτευση), έχω κερδίσει στο διαγωνισμό Génération Réservoir, έχω νιώσει την αγάπη του κόσμου πάνω στη σκηνή του Paris Olympia, έχω ηχογραφήσει μέρος του άλμπουμ μου με τον Raphael (τον ένα και μοναδικό, τον άνθρωπο που κινηματογραφεί video-clip πάνω σε ταράτσες, σε θερμοκρασία μείον 10 βαθμών Κελσίδου) και χίλια ακόμη άλλα πράγματα.
Το χειρότερο είναι ότι είναι όλα αλήθεια!
Zaz: Διάβασέ το και με τους δυο τρόπους."
15 Μαιου στο Μέγαρο Μουσικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: